Sivut

sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Viikon parhaat

Onpas ollut kiireinen viikko. En ole ehtinyt tehdä mitään muita käsitöitä kuin pari korua. Ensi viikolla pitää varata johonkin kohtaan käsityöhetki tai pari, vaikka iso tentti ja tutkielma vievätkin suurimman osan ajastani.

Tällä viikolla olen kuitenkin ilahtunut monista asioista. Jaan nyt muutaman teidän kanssa!


Yhtenä päivänä tein spontaanilla mitä-kaapissa-sattuu-olemaan -reseptillä mausteista tomaatti-papukeittoa ja se onnistui oikein hyvin.


Keskiviikkoaamuna minua odotti keittiön pöydällä aivan ihana yllätysnimipäivälahja! Kortti oli Sveitsistä ostettu kiva retrokortti, ja paketin sisältä paljastui muumimuki ja -lusikka rakkausteemalla, olin luonnollisesti hyvin yllättynyt ja ilahtunut :)


Pelastin kaverin kirpparisäkistä ihanan kukkamekon! (Ja itse asiassa paljon muutakin... :) )


Samainen kaveri lahjoitti kaupanpäällisiksi pirteän teepannun - hyvä juttu, sillä teepannua minulla ei vielä (jostain kumman syystä) ollutkaan.

Lisäksi ilahduin...


...värikkäistä vaatteista...


...uudesta kynsilakasta (johon minulla ei kyllä oikeasti olisi ollut varaa)...


...ja viimeisestä laskiaispullasta, nam!

Siinä tämän viikon kivoja juttuja. Kamera on mukava muistuttaja, kun se kulkee mukana niin myöhemmin muistaa paremmin kaikki kauniit ja kivat asiat.

Eiköhän siinä ollut tarpeeksi jorinaa tähän sunnuntai-iltaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...