Sivut

sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Kädentaitomessuilla

Kävin eilen äidin kanssa Wanhassa Satamassa kädentaitomessuilla. Messuthan pidetään kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä. Olen aiemmin käynyt messuilla vain kerran joitain vuosia sitten kun olin siellä apumyyjänä. Kaikkea kivaa löytyi, sekä äidille että minulle!


Oli nappia...


...lankaa kaikissa sateenkaaren väreissä...


...kierrätysideoita ja vaikka mitä muuta.

Omia suosikkejani olivat Elvarin fimokorut ja Korupaja Helmen uusiokorut vanhoista lusikoista. Olen jo pitempään halunnut kokeilla englanninlakukoruja fimomassasta, tosin veikkaan etten niin siistiin ja tasalaatuiseen jälkeen itse pystyisi...



Äiti osti itselleen ihanan, vanhasta lusikasta tehdyn alpakkasormuksen:


Olin iloisesti yllättynyt, että myös Kierrätyskeskus oli messuilla mukana! Sieltä sai ostaa mm. tapetinpaloja, nappeja sekä metallitavaraa ja kangaspaloja kilohintaan.


Messuilta sai paljon uusia ideoita ja tottakai myös käsityötarvikkeita lähti mukaan - mutta messujen sisäänpääsymaksu oli järkyttävät 10e minkä lisäksi joutui maksamaan narikan! Aika suolainen hinta mielestäni Wanhan Sataman kokoisille pienille messuille. Eikä edes opiskelija-alennusta!

Seuraavaksi ostoksiani...


Muutamia metallisia korunosia, lähinnä korviksia varten.



Kierrätyskeskuksen pisteeltä pala tapettia, 1e, ja pitsiä, 0,35e. En todellakaan tiedä vielä mitä noista tulee mutta luotan siihen että inspiraatio iskee!


Lisäksi Crazy Zauberball eli ihanan värinen raitalankakerä ja heijastinnauhaa - molemmat varmaankin ensi talvea varten. :)

Olin messujen jälkeen aivan poikki ja nyt kun olen laittanut kuvia koneelle ja kirjoittanut tämän postauksen niin sama uupumus iski! On siis aika iltateelle ja vaikka kirjan lukemiselle.

Mukavaa sunnuntai-iltaa ja tulevaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...