Sivut

maanantai 26. maaliskuuta 2012

One Lovely Blog

Sain Chrissieltä tunnustuksen, joka sisälsi haasteen. Kiitos!


1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.


Eli pitäisi kertoa 7 random asiaa itsestäni. Apua. No, yritetään... Käytän kuvia osittain apuna.

1. Minulla on ollut punaiset hiukset 9. luokalta asti. Monta monta vuotta hiukset olivat tulipunaiset, viime vuosina olen pitäytynyt luonnollisemmassa kuparinsävyssä. Punainen on minulle niin ominainen hiustenväri, että koen olevani enemmän punahiuksinen kuin blondi.

Kuva Provencen matkalta 2010.

2. Katsoin 14-vuotiaana elokuvan Jean de Florette, kun aloin opiskelemaan ranskaa, ja siitä lähtien halusin päästä kirsikanpoimijaksi kesätöihin Provenceen. En päässyt sitä ammattia harrastamaan, mutta viime kesänä vihdoin yksi unelma toteutui, kun reissasimme poikaystävän kanssa Provencen pikkukyliä ristiin rastiin. Ihanin matka, jonka olen tehnyt, ja haluaisin ehdottomasti uudestaan vastaavalle reissulle! ps. Kuvassa maailman parhaat kirsikat.


3. Yksi pitkäaikainen unelmani on saada poimia appelsiini tai mandariini puusta ja syödä se. Tähän asti olen vain päässyt ihailemaan appelsiineja aidan takaa. Paljastus: blogin nimi liittyy juurikin tähän haaveeseen!


4. Ruoka ja ruuanlaittaminen eivät aina ole olleet näin iso osa elämääni, vaan poikaystäväni on vaikuttanut siihen todella paljon. Hänen perheessään ruuanlaitto ja yhdessä syöminen ovat aina olleet tärkeitä, ja sitä kautta niistä on tullut meille tärkeä, yhteinen harrastus.


5. Rakastan kukkia! Olen vähän laiska kukkien hoitamisessa, mutta viherkasvit ovat minulle tärkeä osa kotia. Tällä hetkellä himoitsen tuoreita neilikoita ja pääsiäiseksi narsissia.


6. Värit ovat minulle tärkeitä monessa mielessä.

  

7. Myös musiikki on minulle tärkeää. Nuorempana soitin pianoa ja kitaraa. 15-vuotiaana jouduin lopettamaan soittoharrastuksen, ja se oli kova paikka. Nykyään tykkään monenlaisesta musiikista, yksi tämänhetkisistä suosikeista Regina (kuvassa).

EDIT: Pakko lisätä vielä 8. juttu! Jooga on minulle tosi tärkeä henkireikä, suosittelen kokeilemaan erityisesti jos kärsit niska-, selkä- tai muista jumeista. Aloitin jo lukiossa astangajoogan, ja viime syksynä rakastuin hot joogaan. Om <3

Huh, olipas se projekti! En kyllä 15 bloggaajaa tähän haasta - mutta Gingerille ja Neiti X:lle voisin haasteen heittää :)

Voimia tähän viikkoon!

3 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta - vaikuttaa kivalta! Täytyy yrittää jossain vaiheessa ehtiä vastailemaan siihen :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! Ehdin vastailemaan tähän vasta nyt, ja lueskelemaan myös sinun vastauksesi ajan kanssa. Mukavia juttuja olit kyllä kertoillut, näitä oli mielenkiintoista lukea. :)

    VastaaPoista
  3. Olkaapa hyvä Neiti X ja Ginger! Kiva jos vastaukset olivat mielenkiintoisia, tätä oli hauska kirjoittaa :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...