Sivut

lauantai 4. elokuuta 2012

Viikon väriterapia 12


Tällä viikolla esittelen väriterapiassa muutamia värikkäitä hankintojani. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos jonkun härvelin (puhelimen, sähkövatkaimen, vaa'an, blenderin jne.) voi hankkia värikkäänä, niin miksi ei? Värikkäät vempeleet piristävät ehdottomasti ainakin minun arkeani. Sitä paitsi meidän kotona ei varsinaisesti sisustamisesta voi puhua, sillä mikään ei oikeastaan mätsää mihinkään - toisin kääntäen kaikki sopii yhtä hyvin sekaan!

Pidemmittä puheitta, ensimmäisenä hankinta, joka oli niin värikäs, että jopa minä jälkikäteen hieman pohdin, oliko valinta sittenkin turhan raju pitkällä aikavälillä...



Upouusi läppärini on kuin onkin erittäin PINKKI! Pinkki ei koskaan ole ollut värini, mutta tämän värivaihtoehdon nähdessäni vain otin sen pidempiä pohtimatta - meidät oli tarkoitettu yhteen. (Sanomattakin lienee selvää, että tätä ennen olin valinnut koneen muilla perusteilla, väri vain oli viimeinen naula arkkuun.)



Kyllä nyt kelpaa pimeinä syysiltoina gradua kirjoitella! Olen varma, että värikäs koneeni kannustaa minua kirjoitusurakassani.


Toinen hankinta oli poikaystäväni töistä tuoma tuliainen, nimittäin punainen pikku tuuletin! Se viilentää minua tälläkin hetkellä tässä konetta naputellessani. Pieni koko on kätevä talvisäilytyksen kannalta, hiljaisuus ja tehokkuus hyviä tuulettimen ominaisuuksia sekä punainen väri vain plussaa.


Mikäs tässä blogia kirjoitellessa näiden värikkäiden esineiden keskellä?

Itse asiassa minun piti sisällyttää tähän postaukseen vielä yksi värikäs hankinta, jota lähdin tänään aamulla hakemaan, mutta se olikin Sokokselta loppu! Kyseessä aivan ihana turkoosi vaaka, joka on tämän kuun kanta-asiakastarjouksena.

Kuva kaapattu Sokoksen nettimainoslehdestä.

Aika erikoista, että jo 4. elokuuta tuotetta ei ollut saatavilla. Myyjä kuitenkin otti yhteystietoni ylös ja lupasi ilmoitella heti kun vaakoja saapuu lisää. Minun on jo pitkään pitänyt hankkia vaaka, ja tuo turkoosi on ihan täydellinen meidän kylppäriin.

Ostatko sinä elektroniikkaa/härveleitä värikkäänä vai pitäydytkö perinteisimmissä malleissa?

Mahtavaa viikonloppua!

6 kommenttia:

  1. Minulla on kahden viimeisen puhelimen kohdalla ollut yksi ehto: sen on oltava vaaleanpunainen tai pinkki... :D:D täällä siis toinen joka tykkää että myös kodinkoneet, elektroniikka ja kaikki on muuta kuin tylsää mustaa, harmaata tai valkoista. :) Valitettavasti monesti hinta on vaan vähän korkeampi niissä kaikissa söpönvärisissä vempeleissä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin puhelin on pinkki! :) Totta muuten että kivanväriset vempeleet on usein kalliimpia - esim. OBH Nordican Chilli-sarja on kalliimpi kuin muunväriset vastaavat vaikka erona ei ole kuin punainen väri.

      Poista
  2. Haha, no se on kyllä PINKKI! :D Kelpaisi kyllä tännekkin, niiin söpö!

    VastaaPoista
  3. Ite en oo löytänyt (kun ei ole vähään aikaan ollut tarvis) elektroniikkaa tommosina kivanvärisinä (toi läppäri on IHANA) mut mulla on mm kirkkaanvihreä kirjahylly :D En tosiaan tykkää ajatuksesta, että kaikki on mahdollisimman mustaajaharmaatajavalkoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kirkkaanvihreä kirjahylly kuulostaa erittäin mainiolta! Ja tosiaan, ei elektroniikkaa nyt värin takia kannata lähteä vaihtamaan, mutta sitten kun on tarve ostaa jokin uusi härveli niin kiva valita värikästä :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...