Sivut

tiistai 26. helmikuuta 2013

Kiitos!


Halusin vain nopeasti tulla sanomaan teille lukijoille kiitos! Kahden edellisen postaukseni kommentit ovat sekä auttaneet (lörpöt villasukat) että tsempanneet (gradun vääntäminen) minua paljon, joten kiitos kovasti kaikille teille kommentoineille. Kommentit piristävät aina, mutta noihin kahteen postaukseen jätetyt kommentit olivat erityisen mieleisiä minulle. :)

Kuvassa viime viikolla ostamani neilikat, joilla palkitsin itseni ahkeran työviikon jälkeen. Mahtavaa, miten hyvin 5 euron markettineilikat säilyvät! Mielenhäiriössä ostin valkoisia neilikoita, vaikka tarjolla oli värikkäitäkin, mutta ei minua oikeastaan kaduta kun nuo ovat niin kauniita. Tuovat vähän seesteisyyttä tällä hetkellä kovin sotkuiseen kotiimme.

Lempeää viikonjatkoa!

4 kommenttia:

  1. Ja mä meinasin ostaa tänään oransseja neilikoita. What's happening?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oisin ottanut niitä mutta kun ne oli jo sen verran auenneet, että en viittinyt. Mutta vois ostaa nyt viikonlopuks!

      Poista
    2. Aa oki. Noi mitkä mä ostin kukoistaa edelleen tosi hienosti! Hyvin sijoitetut 5 euroa :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...