Sivut

sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

#5 Arjen pienet yllätykset

#satasyytäollaonnellinen


#5 Arjen pienet yllätykset

Meillä on siskoni kanssa tapana ilahduttaa toisiamme pienillä, kivoilla yllätyksillä. Tällä viikolla olin kipeänä, siskoni kävi puolestani kaupassa ja vastineeksi tein hänelle ruokaa. Siskon kauppakassissa oli pyytämieni asioiden lisäksi tämän hetken lempikeksejäni sekä vaaleanpunaisia tulppaaneja - juuri sopiva, ilahduttava yllätys sairastupaan. Minusta tuntuu, että itse harvemmin keksin hyviä yllätyksiä siskolleni kuin hän minulle - jos hän esimerkiksi kaupassa näkee kauan etsimäni kynsilakkan, hän saattaa ostaa sen minulle muuten vain. Silti minusta ei tunnu, että olisin kiitollisuudenvelassa, sillä ilahduttaminen toimii kumpaankin suuntaan. Useimmiten ilahdutan siskoani leipomalla hänelle teeleipiä tai tekemällä muuta ruokaa, viimeksi paprikapesto-chorizopastaa. Kun toisen tuntee läpikotaisin, on helppo keksiä asioita, joilla toista ilahduttaa. Sekä yllätysten keksiminen toiselle, että yllätysten vastaanottaminen tekee arjesta hurjan paljon hauskempaa.

2 kommenttia:

  1. Höpöhöpö, sullahan on aina vaikka mitä yllätyksiä! :) ja aina olen ollut tervetullut teidän ruokapöytään hehe. Mä saan vähintään yhtä paljon iloa sun ilahduttamisesta :) Huippua kun asutte niin lähellä <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...