Sivut

perjantai 14. maaliskuuta 2014

Superbling


Tälläiset superblingit kynnet minulla oli vähän aikaa sitten. Melkein häikäisi, kun aurinko paistoi niihin!


Glitteriä glitterin päällä - more is more. Ja jos luulette, että noiden glitterin poistaminen oli vaikeaa, niin olette väärässä, sillä käytin pohjalla IsaDoran Peel Off -pohjalakkaa. Tilanne oli itse asiassa päinvastainen: lakat lähtivät liiankin helposti pois, sillä jos niiden reuna lähti repsottamaan osuttuaan johonkin, tippui lakka yhtenä palana koko kynneltä saman tien irti. Näin kävi jo yhden vuorokauden sisällä etusormille (varmaan koska niitä tarvitsee eniten...? :D ). Eli en kyllä nyt ole kovin ihastunut tuohon Peel Offiin, vaikka ei se glitterien rapsuttaminenkaan kivaa ole!


Käytety lakat:
- IsaDoran Peel Off Base
- Essien Set in Stones (278)
- L'Oréalin Sequin Explosion (842)
- Mavalan Minute Quick-Finish

Mitäs tykkäätte - "parempi överit kuin vajarit" vai ehdottomasti ei? :D

6 kommenttia:

  1. Mulla on kans tuota Peel Off Basea ja mulla se toimii kyllä glitterlakkojen kanssa. Peruslakkojen kanssa se ei sitten toimikaan, ainakaan jos joutuu kastelemaan käsiä ja lakka olisikin täysin kuivunut, niin silti ne lähtee irtoilemaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai toimii vai?? Mitäköhän mä teen väärin... Mulla ei meinaa ollenkaan pysyä glittereidenkään kanssa :(

      Poista
    2. Oletko antanut sen Basen kuivua tarpeeksi kauan? Tai laittanut tarpeeksi ohuen kerroksen? Lisäksi itse en kastele käsiä ainakaan tuntiin, kun olen laittanut päällyslakan kynsiin. Voi tietty myös olla, että oot saanut jonkun huonon lakkayksilön :(

      Poista
    3. Täytyy yrittää vielä laittaa ohuempi kerros ja olla kärsivällinen kuivumisen kanssa! Mä kyllä jotenkin arvasin että mulla olis tälläinen ongelma kun normaalilakatkin kestää aika huonosti käytössä - käytän liikaa kynsiä apuvälineinä tai jotain :D

      Poista
  2. Ite ku en oo tienny tollasen lakan olemassaolosta nii oon käyttäny erikeperiä pohjalla, ja voin sanoa että toimii loistavasti ja pysyy. :) ja aina ehdottomasti ennemmin överit ku vajarit, ainakin mitä kynsiin tulee. ;p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin toi Peel-Off Base tuoksuu voimakkaasti erikeeperiltä eli todennäköisesti about samaa kamaa! :D Hauska kuulla että erikeeper toimii!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...