Sivut

maanantai 28. huhtikuuta 2014

Dragonfly / Lonkeronsininen


Olen ollut kynsilakkaostokiellossa jo muutaman kuukauden, mutta minun oli pakko joustaa lakostani nähdessäni Lumene Natural Coden täydellisen turkoosin/sinisen lakan!


Olen käyttänyt lakkaa jo kahteen otteeseen: pääsiäisenä pilkkukynsiin ja nyt viikonloppuna Essien Set in Stonesin kanssa.


Sävy Dragonfly (5) on mielestäni täydellisen kesäinen: siitä tulee mieleen meri ja kuumat kesäpäivät. Lisäksi se on prikulleen saman värinen kuin Sinebrychoffin lonkerotölkki:


Asia toki vain vahvistaa kesäassosiaatioita!


ps. Hmm, olen tehnyt tänään kaksi postausta, joihin molempiin olen lisännyt kesä-tagin, vaikkei ilma tänään ole edes erityisen aurinkoinen... Mahtaako johtua a) siitä että vappu lähestyy c) siitä että sain kakkosgradun valmiiksi \o/ vai c) siitä että puissa on selvästi alkanut vihertää? En nyt ehkä julistaisi kesää alkaneeksi huhtikuussa, mutta kesäistä tunnelmaa on ainakin ruudun tällä puolella havaittavissa!

4 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon kakkosgradusta!!!! <3<3<3

    t. äiti

    VastaaPoista
  2. Sinulle löytyy haaste blogistani: http://isokahvikiitos.blogspot.fi/2014/04/haaste-2.html
    Aurinkoista kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos JenniE! Olen valitettavasti kovin huono vastaamaan haasteisiin, mutta nuo sinun ruoka-aiheiset kysymykset olivat kyllä kivoja - katsotaan josko ehtisin niihin vastailemaan :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...