Sivut

perjantai 28. marraskuuta 2014

Matchy matchy


Lakkasin kynnet sävy sävyyn hetki sitten tekemäni korun kanssa. Näin ollen lakkauksissa on samat värit kuin korussa: turkoosia ja hopeaa.



Käyttämäni lakat:

- Essien Naughty Nautical
- Essien Set in Stones
- H&M:n Manta Ray
- Mavalan White (puuttuu kuvasta)


Tykkäsin kynsistä tosi paljon ja ne pysyivätkin aivan moitteettomina hurjat 4 päivää.


Huomisiin synttäribileisiini täytyy keksiä jotkut muut lakkaukset, ettei tule aivan turkoosia päästä varpaisiin - korut ja mekko kun ovat turkoosin/mintun värisiä. :)

Ihanaa viikonloppua!

PS. En malta olla hehkuttamatta täälläkin, miten onnellinen olin tänään kuultuani eduskunnan äänestystuloksesta. Luin HS:n mobiiliversiota bussissa ja omaksi hämmästyksenikin minua rupesi itkettämään, kun olin niin iloinen, että tasa-arvo ja rakkaus voittivat. :')

2 kommenttia:

  1. Liikutuin itsekin tänään, etenkin kun katsoin onnellisia ihmisiä kymppiuutisissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa jäi kympin uutiset välistä kun olin niin keskittynyt huomisten juhlien järjestämiseen - leipomisen tosin lopetin jo yhdeksän aikoihin. Mutta jotenkin tästä yhteisestä riemusta tulee kyllä sillä lailla hyvällä tavalla isänmaallinen olo :) Olen usein aika pessimistinen asioiden muuttumisen (ainakaan parempaan päin) suhteen, mutta tänään olin väärässä! <3

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...