Sivut

tiistai 24. marraskuuta 2015

Kaksi viikkoa lähtöön








Kahden viikon päästä lähden kuvien maisemiin eli Intiaan. Kuten alimmasta kuvasta näkyy, tämä ei ole ensimmäinen reissuni - viimeksi olin siellä 8 vuotta nuorempana, huomattavasti vähemmän pelokkaana, punatukkaisena ja melko monta kiloa hoikempana. Ensimmäisen kerran olin Intiassa 16-vuotiaana, kun lähdin sinne Lions-nuorisovaihtoon. Vietin yhden kuukauden mumbailaisessa perheessä, josta tuli minulle vaihdon aikana tosi tärkeä. Toisellakin reissullani olin intialaisen kakkosperheeni luona. Tällä kertaa perhe on kutsunut minut ja poikaystäväni vanhimman tyttärensä häihin eli aivan varmasti tiedossa on unohtumaton reissu. Parilla aiemmalla kerralla olin vain Mumbaissa, tällä kertaa suurimman osan ajasta vietän Goalla, jossa myös häät pidetään.

Ennen reissua on vielä miljoona asiaa hoidettavana, niin häihin, matkaan kuin töihinkin liittyen - ei siis ihme, että olen suoraan sanottuna todella stressaantunut. Halusin tehdä tämän postauksen, jotta joutuisin pakostakin hieman fiilistelemään tulevaa matkaa ja muistelemaan Intian värejä, hajuja ja makuja. Aurinkoon pääsy kieltämättä tuntuu ihanalta ajatukselta, mutta kaikkein eniten odotan kuitenkin rakkaan Intian-perheeni näkemistä. Miten ihmeessä edellisestä reissusta voikin olla jo 8 vuotta?

Postailen varmaan vielä jotain ennen lähtöä, mutta joulukuussa blogissa tulee olemaan hyvin hiljaista. Onko muuten sattumalta joku lukijoista käynyt Intiassa? Jos on, niin kertokaa vähän missä ja millaisella reissulla!

2 kommenttia:

  1. Vau, ihan mieletön reissu tulossa! Laitathan sitten kuvia matkasta, varsinkin nuo häät kiinnostavat :) Ikimuistoista matkaa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mari! Voin kyllä luvata että kuvia otan ja niitä tänne blogiinkin laitan :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...